Skærme til booking af møderum

Et system til møderums-booking er en digital løsning, designet til at lette planlægningen og bookingen af virksomhedens mødelokaler. Skærmene placeres typisk uden for de enkelte mødelokaler og giver real-time information om lokalets tilgængelighed, eventuelle kommende møder og mulighed for direkte bookning af lokalet.

Det brugervenlige touch-panel og med integration til virksomhedens kalendersystemer, som f.eks. Office365, hjælper skærmene med at gøre det lettere at finde og booke et mødelokale. Skærmen viser altid lokalets tilgængelighed, hvilket gør det nemt og synligt for alle i huset at se, om mødelokalet er ledigt – og sparer jer for en masse tid.

Det er også muligt at booke mødelokalet direkte via skærmen, eller f.eks. booke forplejning til mødet. Skærmene kan både bruges inden i og uden for mødelokalet, og kan monteres på både vægge og glasruder.

Fordelene ved møderumsbooking skærme

Effektiv udnyttelse af mødelokaler

Ved at give et hurtigt overblik over rummets tilgængelighed, hjælper dine skærme med at sikre, at de bliver udnyttet optimalt, og at medarbejderne ikke spilder deres tid på at finde et ledigt lokale.

Umiddelbar booking

Muligheden for at reservere rummet direkte fra skærmen gør det let for medarbejdere at booke mødelokaler til spontane møder eller hurtigt at kunne justere eksisterende planer.

Integration med kalendersystemer

Synkronisering med kalendersystemer som Office 365 eller Google Calendar giver ajourførte oplysninger og forhindrer dobbeltbooking.

Brugervenlighed

En simpel og intuitiv grænseflade gør det nemt for medarbejdere og gæster at interagere med skærmen, hvilket er med til at mindske generel forvirring og samtidig sparer tid.[H3] Tilpasning
Skærme til møderumsbooking kan tilpasses i farver og layout, så de matcher virksomhedens branding og så
I får en ensartet visuel oplevelse.

Når du skal vælge skærme til dine mødelokaler

Når du skal vælge nye skærme til bookning af møderum, er der nogle ting, du skal være opmærksom på.

Teknologisk kvalitet

Vælg en skærm af høj kvalitet, der er robust og som kan holde til at blive brugt meget. Det sikrer, at skærmen har høj driftspålidelighed og holder længe.

Forbindelse

Skærmen bør have en stabil internetforbindelse for at sikre en stabil visning af bookningerne. Vælg en skærm med PoE (Power over Ethernet), så den får strøm via CAT-kablet og dermed eliminerer behovet for et separat strømkabel.

Sikkerhed

Sørg for, at skærmen har sikre dataforbindelser, så virksomhedens oplysninger sikres. Det er vigtigt at vælge løsninger, der prioriterer datasikkerhed og beskytter mod potentielle trusler.

Vedligeholdelse

En skærm, der er nem at vedligeholde og rengøre, sikrer en lang levetid.

Support og service

Vælg en leverandør, som tilbyder pålidelig kundesupport og løbende opdateringer. Så sikrer du optimal drift både nu og i fremtiden.

Valg af den rigtige softwareløsning

Den tilhørende software er væsentlig for en god og effektiv brugeroplevelse. Sørg for, at softwaren er brugervenlig, intuitiv og tilbyder alle ønskede funktioner som direkte booking fra skærmen, visning af kommende møder og integration med kalendersystemer.

Softwaren bør også kunne tilpasses til din virksomheds branding og specifikke krav. Vælg en løsning, der er skalerbar og sikker, og som leveres med kundesupport og regelmæssige opdateringer. Vi samarbejder med en lang række af de førende producenter for at sikre, at vi kan tilbyde dig de bedste softwareløsninger på markedet.

Kontakt os her

Brug for hjælp?

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål til vores produkter eller brug for hjælp.

Kontakt vores Sales team via formularen eller gå til medarbejderoversigten.